En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-04-01

Lyckliga L8

Igår utlovade jag lite bilder från Köpmanshuset i Höör, så idag har jag fotograferat.
Köpmanshuset i Höör

Lotta som går under namnet Lyckliga L8 driver den här butiken och är fantastiskt duktig på att texta och teckna.





På kort, muggar, stenar, magneter, kakelplattor, tallrikar och glas hittar du roliga och tänkvärda ord med fina illustrationer som är gjorda på fri hand. Vill du ha en alldeles egen och personlig text gör hon även det på beställning.

Nu söker Lyckliga L8 återförsäljare, är du intresserad kontaktar du henne på: LyckligaL8@yahoo.se
 

















Igår bidrog jag med tips på lite förkortningar som barn och ungdomar använder sig av (därav mina egna). Vips, så hade Lotta gjort dessa fina muggar.

Lol= Laughing out loud
Bff= Best friends forever
Yolo= You only live once





Nu är det så orättvist att hon har ännu fler begåvningar ;) Lotta skapar vackra smycken genom att återbruka cykelslangar, skedar, muttrar och pärlor av gamla smycken.













Nu är det god natt för mig, många härliga intryck som ska sorteras in i mitt hjärnkontor i olika fack.
Natti Natti!
Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar