En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-04-13

Nu måste jag säja adjö till Rex-Kex

Jag säljer nu ut mina saker så att jag kan göra plats för lite nya.
Mycket av det jag gör är för att dela med mig av mina tips och att lägga upp på bloggen, ibland blir vissa saker kvar men nu börjar här verkligen bli trångt.
När jag berättade det för mannen såg han rätt nöjd ut ;)
Är det något som du är intresserad av att köpa kan ni höra av Er. Jag gör alltid bara en sak av allt och så får ni något som ingen annan har.
Troligtvis kommer jag lägga upp fler saker efterhand.











6 kommentarer:

  1. Hej M!
    Så bra med loppis för att bli av med sakerna - så du kan göra nya!
    Själv önskar jag att jag hade tid att pyssla, men det får vänta tills jag blir pensionär, tror jag.

    Hur mycket kostar "jakttrofén"?

    Hälsningar Jessica (Butik Älva)

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica! Ja, här börjar bli lite trångt! Hihi. Synd att du inte hinner med det som är så skoj. Inte ens framför tv:n? Förr lade jag alldeles för mycket tid på städning och det var så otacksamt för det såg likadant ut efter en kort tid igen. Jag har prioriterat om lite, tittar inte direkt på tv för då somnar jag bara ;) en stunds pyssel på kvällen, ibland. Det går lite i vågor. 100 kr kostar Roddan ;) Ha det finfint! Med vänliga hälsningar Martina

    SvaraRadera
  3. Städningen har jag prioriterat bort för lääängese´n! ;o)

    Framför TV:n sköter jag det administrativa som följer med butik & webbutik...men min tid kommer väl den oxå! Så småningom.

    Hur stor är Roddan?

    Hälsningar Jessica

    SvaraRadera
  4. Godmorgon!
    Ja hur man gör så har man ändan bak ;)....... eller häcken full. ;)
    Roddan är ca 20 cm bred och 35 cm från toppen av hornet. Inte helt lätt o mäta honom. Vikten ställde han inte upp på.
    Glad påsk!
    Roddan och Martina

    SvaraRadera
  5. När kan jag hämta hem vår nya familjemedlem??

    / Jessica

    SvaraRadera
  6. Hej Martina!
    Kan inte du skicka ett mail till mig therese@tsomitradgard.se? Jag hittar inte din email på sidan.
    Jag tänkte planera upp den kommande "Öppna Trädgården" hemma hos mig, och göra ett utskick till olika utställare. Jag hoppas ju såklart att du vill vara med :)
    (jag älskar Rex-kex! ;) )

    SvaraRadera