En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-03-31

Fjärilsbuske till påsk

Jag har visserligen en riktig fjärilsbuske men det dröjer ännu en tid tills den slår ut i blom.
Dessa vackra fjärilar från Greengate fick jag i lördags. Jag har laminerat dessa så att de kan hänga ute även när det regnar. Med lite fjädrar i busken och med mönstrade fjärilar välkomnar jag våren. Vilket väder det har varit i helgen och även idag!
Idag var det min första dag på Köpmanshuset i Höör hos Lotta. En supergullig tjej som sprudlar av värme, energi och kreativitet. Tiden gick såå fort, här trivs jag!
Imorgon tar jag kameran med så ni får se lite bilder från butiken och allt vackert som hon skapar.








Morsning korsning!
Kram ♥

1 kommentar:

  1. Så fin fjärilsbuske :)
    Hoppas du haft en bra 1:a dag på jobbet :)
    Kram ❤️
    Malin

    SvaraRadera