En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-04-06

Gungstolen som bytte skepnad

För många år sedan köpte jag den här gungstolen på loppis. Då var den brun men jag målade den blå, jag vet inte riktigt hur jag tänkte, det var på den tiden jag hade mycket färg i inredningen, som röda soffor, blåa krukor osv. Tanken var att jag skulle sy en kudde till gungstolen men längre än så kom jag ej. Har aldrig använt den som blå. Min man har varit på väg att kasta den många gånger men jag har hejdat honom varje gång.
Nu har den fått svart färg och ska äntligen få komma till användning i vårt hem. Vart den ska stå har jag inte riktigt kommit på ännu........




2 kommentarer:

  1. Så fin den blev, Martina! Precis som allt annat du rör vid! ❤

    SvaraRadera
  2. Tack kära Yvonne, kanske inte men ibland så.......Kram ♥

    SvaraRadera