En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-03-06

Lampskärmsskelett

Jag gjorde nog mitt bästa loppisfynd igår......

På onsdagar har Amnesty sin loppis öppet här i byn, med värk i kropp och huvud lade jag mig i soffan och konstaterade att jag inte orkade med ett sådant besök.
Bläddrade lite i en tidning och såg en lampa som jag tyckte var fin, lade ifrån mig tidningen, slöt ögonen och slumrade till, då såg jag en bild framför mig, en lampskärm som stod på en hylla. 
Jag vaknade till och insåg att det var ett tecken och åkte trots allt på loppis.
Där stod den på en hylla längst upp, visst är det märkligt?
Tyget har nu klippts bort och det blev en tur till Elkedjan här i byn. Mannen har nu fått ett uppdrag och när det är klart ska jag visa min finaste lampa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar