En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-03-04

Det är ljuset som gör det

Tänk vad ljuset har betydelse, allting känns lite lättare och roligare.
Att vakna och solen nästan vill kika fram gör att man blir piggare.
Jag tillhör den kategorin av människor som lider av D vitamin brist och får därför ta tillskott av detta.
Jag uppskattar ljuset så mycket, jag fascineras över hur vackert allting blir med rätt ljus.
Jag jagar ljuset, speciellt när jag fotograferar, ingenting är så betydelsefullt som en bild i vackert ljus.
Det är säkert därför jag har en förkärlek till ljus lyktor också ;) vill passa på att visa mina vackra insekts lyktor.





 

1 kommentar:

  1. De ljuslyktorna har jag också Superfina är de :D
    kram <3

    SvaraRadera