En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-03-07

Mustaschmobil

Då har jag äntligen färdigställt ett projekt som jag länge tänkt göra. Hittade den här hatten av märket koziol som är en champagnekylare på en loppis för länge sedan. Hade först planer på att göra en lampa, men det blev istället en mustasch mobil.
Igår sydde jag mustascherna och idag monterade jag ihop den. Jag borrade ett hål i hatten som är av plast, trädde igenom en tråd, knöt tråden i en pinne inuti hatten som stopp. I pinnen har jag sedan bundit fast mustascherna, färdigt!

Jag måste bara berätta en rolig sak, jag vann två biljetter till Villamässan i Malmö, jag som aldrig vinner annars! Det var Qvesarum som hade en tävling på Facebook. http://www.qvesarum.se
Har ni inte varit där tidigare så måste ni göra ett besök, annars finns de på Villamässan i Malmö nu i helgen.
Ha en riktigt skön helg i det vackra vädret som har utlovats i helgen!
Kram Martina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar