En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2015-04-26

Bricka

Just nu är jag inne i en period där jag är och rör i allt på samma gång, inget blir färdigt och allt är i en enda röra. Hittar ingenting, kanske just av den anledningen att det är rörigt och att jag verkligen behöver sortera i mina saker. Idag måste jag börja att färdigställa mina saker i tur och ordning........

Här är i alla fall en sak som jag gjort klart, en bricka som jag hittat på loppis, den var verkligen skavd, gulaktig  och riktigt ofräsch. Jag målade den med min nya färg från Martha Stewart som heter wet cement. Limmade fast en duk som är plastig och som ser ut som en virkad duk, med decoupagelim, lackade över med samma lim.
Passar bra till mina älsklings muggar från Greengate.


Ha en skön Söndag på Er!
Kram

1 kommentar:

  1. Se där....ibland är det enklaste bara det allra vackraste :)

    Om du gillar badrums tips kan du kika in hos mig :)

    Ha en toppen vecka sköna böna.

    LOVE Maria Inredning – it’s Swedish for decor

    SvaraRadera