En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2015-03-23

London

Här har jag lyst med min frånvaro men lovar att bättra mig. 
Jag har varit bortrest, åkte till London som 39 år och kom inte hem förrän jag var 40.....
Vi hade härliga dagar men ingen lat semester precis. Intensiva dagar med mycket intryck och upplevelser. Vi hann med Madame Tussaud, Big Ben, London eye, rundtur med Bigbus en del shopping, fish and chips och mycket annat.......

På självaste födelsedagen gick jag 21549 steg, bl.a. letade vi efter dotterns önskemål om att besöka Victoria secret, som bidrag till en hel del av stegen, vi hittade den till slut efter att jag frågade några tjejer med rosa shoppingpåsar med prickar på, typiskt igenkännings märke för butiken enligt dottern, för vad vet jag?
Det blev skumpa och jordgubbar, shopping på Camden market och teparty med helfestliga figurer, det passade mig ypperligt! 
Drack min godaste kaffe latte vid London Bridge. 
Avslutade dagen med ett trevligt restaurang besök.


Väl hemma har jag blivit så otroligt uppvaktad hela veckan lång, tusen tack alla! Riktigt trevligt att fylla 40, ingen kris alls, speciellt inte när man får träffa självaste Tom Cruise.......

 Dottern var nöjd över att träffa Katniss Everdeen





 Sonen träffade Usain Bolt


 Inte var dag man träffar självaste drottningen Elisabeth II

 Vissa återuppstod till och med från det döda.......










 Blomsterbud är mycket trevligt att få......


Tusen tack för alla gratulationer och uppvaktning på min födelsedag! 
Kramar i massor
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar