En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-12-04

Julblommor

Nu börjar julen ta fart här hemma......
Det är inte så svårt att få till stämningen, lite mossa, hyacinter, och lite kottar. 
Jag gör alltid mina egna blomster arrangemang till jul, inget komplicerat alls. 
Hyacinter är en billig blomma som jag planterar till advent, när de är vissna köper jag nya lagom till jul, just nu luktar det verkligen jul här hemma.
Mossa som jag plockade för några veckor sedan dekorerar jag lite här och där och med lite kottar.




2 kommentarer:

  1. Du ser ut att ha det väldigt mysigt hemma hos dig. Kanske det blir lite juligt hos mig till helgen... ;-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Trevlig andra advent.....kram från Bia!

    SvaraRadera