En blogg om inredning och skapande i olika uttryck. Att ge gamla och nya saker en ny plats eller en ny touch.

2014-01-14

Spegel, spegel på väggen där

Godmorgon till alla pigga, trötta, glada, eller arga människor idag!
Spegeln upplyste mig om att jag gick under kategorin trött!


 Slängde på lite ljus ögonskugga för omväxlings skull i förhoppning om att det gjorde underverk. Not! Rättar nog till sig under dagen????

Hur som helst, när jag var i lag med spray färgen häromdagen tog jag tag i en guldspegel som jag inhandlat (som allt annat) på loppis för länge sedan. Guld är inte något som passar in här så den fick bli svart.

Så här blev den!




1 kommentar:

  1. Riktigt snygg spegel & praktisk oxå, verkar det som ;)
    Jag märkte i alla fall inte att du var trött 😊
    Hoppas du har en skön och vilsam eftermiddag!
    Kram ❤️
    Malin

    SvaraRadera